392-CNBlue.jpg  

Composed by Jong Hyun
Lyrics by Jong Hyun, CUL
Arranged by youwhich


 I`m missing youいつでも
 想念著你 隨時隨地
 I`m telling youいまでも
 正對你訴說著 至今仍舊                           
 Close my eyes,and lmagine you are in my heart
 閉上雙眼 想像你在我的心底


 I`m thinking youいつでも
 正在想你 隨時隨地                   
 I`m drawing youいまでも  
 描繪著你 至今仍舊                       
 She leaned over and whispered something in my ear.
 她俯身在我耳邊輕語


 I am still in our memory
 我還活在我們的記憶裡
 I am still in our love story
 我還活在我們的愛情故事裡
 I am still waiting for you here
 我還在這裡等著你


 I never to lose heart my love, my love
 親愛的 我從未灰心


 I`m missing youいつでも
 想念著你 隨時隨地
 I`m telling youいまでも
 正對你訴說著 至今仍舊
 The old times,are all of our true stories.
 那些舊時光 所有我們的真實故事

 I`m thinking youいつでも
 正在想你 隨時隨地
 I`m drawing youいまでも
 描繪著你 至今仍舊
 My lady,You`re my memories in my life.
 我親愛的  你是我生命中永恆的記憶

 I am still in our memory
 我還活在我們的記憶裡
 (and I)I am still in our love story
 我還活在我們的愛情故事
 (and I)I am still waiting for you here
 我還在這裡等著你

 I never to lose heart my love, my love
 親愛的 我從未灰心

 I am still in our memory
 我還活在我們的記憶裡
 (and I)I am still in our love story
 我還活在我們的愛情故事
 (and I)I am still waiting for you
 我還在這裡等著你


 君と僕のstory
 你和我的故事啊
 君と僕は ひとつの場所を
 我們明明曾經同樣凝望著一個地方的
 見つめていたのに

 永遠と思つた幸せを僕は
 名為永遠的幸福
 今も探している
 我至今仍在追尋


 I am still in our memory
 我還活在我們的記憶裡
 I am still in our love story
 我還活在我們的愛情故事
 I am still waiting for you here
 我還在這裡等著你

 I never to lose heart my love, my love
 親愛的 我從未灰心


 I am still in our memory
 我還活在我們的記憶裡
 (and I)I am still in our love story
 我還活在我們的愛情故事
 (and I)I am still waiting for you here
 我還在這裡等著你

 I never to lose heart, my love
親愛的 我從未灰心


翻譯 by liv@PTT

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    金西西 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()